Ärenden.

                                   

Har börjat 06:00 nu varje morgon i snart 2 veckor. KÄMPIGT(!) är ordet.
Första veckan va det tufft att kliva upp, fast nu andra veckan har de vart helt okej, visst är man trött på morgonen! MEN de funkar. Slutar ju sen vid halv ett så de e ju helt undebart!

Idag efter jag slöt så gick jag och mötte pappa, så gick vi till banken för att lösa in en utbetalningscheck. Sen tog jag mej en runda själv på stan för att utföra lite ärenden:

Först... gick jag till polisen och hämtade mitt pass, som precis kommit.
Sen... gick jag och hämtade ut mina p-piller på apoteket.
Ännu lite senare... gick jag till åhlens och köpte mej ett par shorts, dom hade klubbdagar så jag köpte en hårspray för att komma upp i 300, så jag fick en 50:- check. (nice!) Sen gick jag ner till body shop och hämtade ut lite grejer man fick av att prenumerera på GLAMOUR.


När älsklingen kom hem tog vi en rask-takt promenad runt ringmuren och sen hem och laga lite mat, efter det blev de lite mag- och ben träning, sen tvätt :)
Och nu ska jag sussa! Imorgon är det fredag. UNDERBART!!


          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0